Monofon IP Santral ve Çağrı Merkezi Yazılımı (Asterisk)

IP Santral’in Teknolojik Faydaları Tasarrufa Dönüşüyor

İletişimdeki bunca gelişmeye rağmen, hastaneler hâlâ analog telefon santralleri kullanmakta ve hastanenin önemli bir kapısı olan telefonu yönetememektedir. Oysa ki IP Santral projeniz doğru bir şekilde yönetildiğinde, çok kısa bir sürede kendini amorti edecek özellik ve yeniliklere sahiptir:

  • IP Santral dahilileri ağınızın genişleyebildiği her yere gider. Örneğin dahilinizi Smartphone’unuzda bile kullanabilirsiniz.
  • IP Santral’ler yeni nesil operatörler sayesinde iletişim giderlerinde tasarruf sağlar. Numara taşıma ile sabit ücret maliyetinizi sıfıra indirebilir ve daha uygun bir tarife ile %70’e varan tasarruf sağlayabilirsiniz.
  • Kapasite artırımı için bir özel donanım veya lisansa ihtiyaç duymazsınız, istediğiniz kadar dahili ekleyebilirsiniz. İsterseniz IP Santral için Sanallaştırma da kullanabilirsiniz.
  • IP Santral dahilileri mevcut ağınızın kablolamasını kullanır, ekstra bir kablo şebekesi gerektirmez.
  • IP Santral web tabanlı yönetim paneli ile kolayca Bilgi Sistemleri tarafından yönetilebilir. Her işi yapmak için “telefoncu”ya ihtiyaç duymazsınız.
  • Telefon hizmetini farklı otomasyonlar ile entegre ederek hizmet kalitenizi artırabilirsiniz.

Monofon IP Santral ve Çağrı Merkezi’nin Temel Özellikleri

  • Çağrı Karşılama, Yönlendirme, Aktarma, Bloklama
  • Çağrı Toplama ve Çağrı Grupları Yönetimi
  • Telesekreter (Sesli mesajlar e-posta adresine ekli dosya olarak gönderilebilmektedir)
  • Özel ve Genel Arama Planı (LCR)
  • Sesli Yanıt Sistemi (Robot Operatör)
  • Konferans Odası
  • Raporlama
  • Ses Kayıt
  • Faks Alma/Gönderme
  • Hızlı Numara Tanımları
  • Bekleme Müziği Yönetimi
  • Web tabanlı Yönetim Paneli
  • Çağrı Merkezi

Monofon için Geliştirdiğimiz Özel Çözümler

  • Monofon Çağrı Merkezi İstatistik Yazılımı


  • Monofon Pano Wallboard Uygulaması
    İhtiyaçlarınıza göre özelleştirilebilir Wallboard.

  • Monofon Outbound – Predictive Dialer Yönetim Uygulaması
    Araştırma Şirketleri için özel geliştirilmiş Kampanya Yönetici ve Müşteri Paneli
  • Check-up Satışları/Pazarlama ve Telemarketing için Altyapı Kurulumu
    Verilerinizi pazarlama şirketleri ile paylaşmadan satış yapabilirsiniz. İster kendi personelinizi kullanabilir, isterseniz de pazarlama şirketi personelini kullanabilirsiniz. Müşterileriniz sizin tarafınızdan sisteme yüklenir ve çağrı merkezi elemanları aramalarda sadece bağlanan kişinin gerekli verilerini görürler. Aramalarda doldurulacak formu siz tasarlayabilirsiniz.
  • MonofonCDR Çağrı Detayları ve Ses Kaydı Dinleme Uygulaması
    Belirli kullanıcıların sadece belirli dahilileri görebilmesi/dinleyebilmesi için yetkilendirme imkânı.


  • Analog Santral’lere PRI bağlantı ile Ses Kayıt, Robot Operatör ve Telesekreter özelliklerinin eklenmesi
  • HBYS/CRM entegrasyonu ile arayan kişinin sistemde kaydı olması durumunda Hasta Adı’nın telefonda görünmesi
  • Şubeler için Merkezi Çağrı Merkezi/Santral
    Diğer şubelere de IP Santral kurularak şubeler arası görüşmeler ücretsiz yapılabilir. Eğer tüm şubelerde IP Santral kullanılırsa, tüm şubelere bakacak merkezi bir çağrı merkezi konumlandırılabilir.
  • Özelleştirilebilir Faks Sunucusu
    Faks özelliği ile gelen faksların e-posta ile alıcıya teslimi ve bilgisayar üzerinden faks gönderimi yapılabilir. Fakslar sanal olarak tanımlandığı için, istenildiği kadar ayrı faks numarası tanımlanabilir.

Asterisk Yazılım Geliştirme Hizmetlerimiz

  • Asterisk Gateway Interface (AGI) ve Asterisk Manager Interface (AMI) için PHPAGI ile yazılım geliştirme
  • Özelleştirilmiş IVR, otomatik arama ve Wallboard gibi uygulamalar için yazılım geliştirme
  • Analog santrallere ses kayıt, telesekreter gibi özellikler ekleme
  • HBYS/CRM entegrasyonları
WhatsApp chat